Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

2014 START UP =ΑΥΤΟΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ-Κριτήρια Επιλογής Εταιρείας MLNM

START UP =ΑΥΤΟΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ  
Κριτήρια Επιλογής Εταιρείας MLNM


ΠΡΟΛΟΓΟΣ
Οι Επιχειρήσεις Πολυεπίπεδου Μάρκετινγκ δίνουν την ευκαιρία χωρίς κεφάλαιο να ΑΥΤΟΑΠΑΣΧΟΛΗΘΕΙ κάποιος βοηθώντας την μετάβασή του από Υπάλληλο ή άνεργο σε Επιχειρηματίας.»
Αν και οι γενικεύσεις είναι λάθος τελικά στην Ελλάδα του 2014 όλοι έχουν χωρισθεί σε 2 κύριες κατηγορίες.  Σε όσους ψάχνουν εργασία και σε όσους ψάχνουν αφεντικό, ένσημο, αποφυγή ευθυνών, και «ασφάλεια». Προφανώς η δεύτερη κατηγορία έχει αρχίσει και συρρικνώνεται με ραγδαίους ρυθμούς ενώ η πρώτη κατηγορία αρχίζει να παρουσιάζει αυξητικές τάσεις.
Η ΕΥΚΑΡΙΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ---- ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΝΤΙΔΡΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ 
ΔΕΙΤΕ 

Robert Kijosaki: « Ο πιο έξυπνος τρόπος να αποκτήσεις περιουσία είναι να δημιουργήσεις την δική σου επιχείρηση είναι το MLM. Είναι μια δύσκολη αλλαγή στην ζωή των ανθρώπων αλλά είναι και ευκαιρία για όσους το τολμήσουν αφού τώρα υπάρχουν ευκαιρίες για να αποκτήσουν την δική τους επιχείρηση χωρίς επένδυση και λειτουργικά έξοδα, ανεξάρτητα σπουδών και χωρίς ρίσκο.
Το Πολυεπίπεδο Μάρκετινγκ με ιστορία 113 χρόνων έχει τα πλεονεκτήματα των Franchise, παρέχοντας μία ευκαιρία ατομικής επιχείρησης χωρίς τα βάρη που ακολουθούν το κλασσικό Franchise.

ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ MLNM  ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
ΓΕΝΙΚΑ:

Στην Ελλάδα δραστηριοποιούνται 23
MLNM ή & Direct Sales  Πολυεθνικές εταιρείες. Δύο έχουν έδρα αραβικές χώρες, Δεκαπέντε έχουν έδρα στην Αμερική (Από εκεί ξεκίνησε) και πέντε έχουν έδρα στην Ευρώπη.
Από τις 23 εταιρείες οι τέσσερις είναι Direct Sales ενώ οι υπόλοιπες είναι MLNM & Direct Sales. Επίσης από τις 23 οι 2 ασχολούνται με χρυσό, οι 11 με αρώματα, καλλυντικά και συναφή, οι 6 ασχολούνται με προϊόντα ευεξίας και συμπληρώματα διατροφής, και 4 έχουν και καλλυντικά και συμπληρώματα διατροφής. Από τις 23 εταιρείες οι 11 είναι κατασκευάστριες των προϊόντων τους.  
Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι από τις 23 εταιρείες στην Ελλάδα το 2013 οι 5 είχαν αύξηση (4 ευρωπαϊκές και μια αμερικάνικη) οι υπόλοιπες 4 παρέμειναν σε ίδια επίπεδα με το 2012 ενώ οι υπόλοιπες παρουσίασαν κάμψη.

Τα παγκόσμια εισοδήματα των εταιρειών MLNM -Direct Selling είναι περισσότερα από 310 δις. Ευρώ ετησίως, με περισσότερους από 110 εκατ. Ενεργούς επιχειρηματίες σε αυτό το τομέα! Αυτό είναι γεγονός που σηματοδοτεί και οριοθετεί πολλές από τις αλλαγές που βλέπουμε σήμερα στα επιχειρηματικά δρώμενα του Δυτικού κόσμου.
Στην Ελλάδα υπολογίζεται πως το MLNM -Direct Selling έφτασε στο 12% των εμπορικών συναλλαγών το 2013 με περισσότερους από 140 χιλιάδες Ενεργούς επιχειρηματίες σε αυτό το τομέα και με ραγδαία αυξητικές τάσεις.

Κριτήρια Επιλογής Εταιρείας MLNM:
ΓΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΑ ΝΑ ΔΕΙ ΚΑΘΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ

Ø  Συμβατότητα με αυτή των ευρωπαϊκών τάσεων καταναλωτικής συμπεριφοράς.

Ø  Έναρξη επιχείρησης ως μερική ή ολική Απασχόληση.

Ø  Έναρξη της επιχείρησης χωρίς κύρια επένδυση.

Ø  Αυτοδιάθεση των δραστηριοτήτων του υποψηφίου

Ø   Ανυπαρξία ιεραρχικού μοντέλου (αμοιβαία υποστήριξη).

Ø  Απολαβές και εισόδημα ανάλογα με την προσπάθεια.

Ø  Μεγάλη προοπτική για συνεργασίες τόσο στην Ευρώπη όσο και γενικά στο εξωτερικό.


ΕΙΔΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΑ ΝΑ ΔΕΙ ΚΑΘΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ


v  Η προς επιλογή εταιρεία να έχει πλήρη και αποδεδειγμένη συναίσθηση των
ευρωπαϊκών και κυρίως των Ελληνικών τάσεων καταναλωτικής συμπεριφοράς.
v  Η προς επιλογή εταιρεία να εκπροσωπείται στην Ελλάδα από την μητρική εταιρεία και όχι με αντιπρόσωπο ή εκπρόσωπο.
v  Η προς επιλογή εταιρεία να έχει Logistics στην Ελλάδα.
v  Η επαφή στην Ελλάδα με την  προς επιλογή εταιρεία να σημαίνει  ότι ο υποψήφιος έρχεται σε άμεση επαφή με την μητρική και όχι με αντιπροσώπους-εκπροσώπους-μεσάζοντες.
v  Η προς επιλογή εταιρεία να έχει ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων με Αναλώσιμα. Ταχυκίνητα, Προϊόντα, Καλλυντικά, Αντιγήρανσης, Αρώματα, Διατροφικά συμπληρώματα και ότι ανάλογο ώστε να διευρύνονται οι δυνατότητες του υποψηφίου.
v  Η προς επιλογή εταιρεία να έχει τουλάχιστον 20αετη παρουσία στην Ελληνική αφορά ώστε να έχει αποδειχτεί η σταθερότητα, η σοβαρότητα, και η παρουσία της στην εμπορική πραγματικότητα.
v  Η προς επιλογή εταιρεία να είναι κατασκευάστρια εταιρεία των προϊόντων της (όχι συσκευασία απλά εντός ΕΕ) και να έχει τμήμα R&D (Research and Development). 
v  Η προς επιλογή εταιρεία να έχει σειρές αποκλειστικών προϊόντων της κατοχυρωμένων διεθνώς με Διπλώματα και Πατέντες ευρεσιτεχνίας εφοδιάζοντας τον υποψήφιο με μονοπωλιακά προϊόντα.
v  Η προς επιλογή εταιρεία να έχει τουλάχιστον πάνω από 3-4 χιλιάδες κωδικούς προϊόντων της να εφοδιάσει τον υποψήφιο.
v  Η προς επιλογή εταιρεία να έχει Διεθνείς αναγνωρίσεις, Εγκρίσεις και Πιστοποιήσεις Ποιότητας, Αναγνώρισης και Προστασίας Καταναλωτή. 
v  Η προς επιλογή εταιρεία να έχει απλό και ξεκάθαρο τρόπο αμοιβών. 
v  Η προς επιλογή εταιρεία να έχει τουλάχιστον 3 φορές μέσα στα 10 τελευταία χρόνια μετατρέψει το σύστημα αμοιβών της με ωφέλεια των συνεργατών της (αυτό δείχνει πόσο καλά πάει η εταιρεία).
v  Η προς επιλογή εταιρεία να μην έχει κανένα όρο με τον οποίο να γεννάται καμία απολύτως υποχρέωση στοκαρίσματος, πώλησης, ή όποια άλλη στον συνεργάτη. 
v  Ο υποψήφιος συνεργάτης να έχει δικαίωμα άμεσης αποδέσμευσης όποτε το επιθυμεί χωρίς κανένα περιοριστικό όρο από την προς επιλογή εταιρεία. 
v  Η προς επιλογή εταιρεία να μπορεί να αποδείξει ότι έχει μηνιαία σταθερότητα καταβολής πληρωμών στους συνεργάτες της τα τελευταία τουλάχιστον 20 χρόνια.

Oι Robert Kijosaki, Dr. Michael M. Zacharias, Samra και πολλοί ειδικοί στο MLNM συμφωνούν απόλυτα και καθολικά πως το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ MLN είναι το ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ της Εταιρείας.
 Όπως διδάσκεται και στα πανεπιστήμια της Αμερικής, της Μεγάλης, Βρετανίας, της Γερμανίας αλλά και στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών το MLNM είναι για όλους εφόσον όμως υπάρχει σοβαρή και συνεχής εκπαίδευση.
 Το MLNM είναι ευκαιρία για όλους. Δεν παίζει απολύτως κανένα ρόλο η ηλικία το φύλο, η μόρφωση ή η εμπειρία του υποψήφιου συνεργάτη εφόσον όμως υπάρχει αποδεδειγμένα ΣΟΒΑΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ MLNM ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.

ü  ΔΟΜΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ü  ΑΡΧΙΚΗ  ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ü  ΑΡΧΙΚΗ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ü  ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ü  ΜΕΣΗ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ü  ΑΝΩΤΕΡΗ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ü  ΑΝΩΤΑΤΗ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ü  ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η εκπαίδευση πρέπει να παρέχεται στον υποψήφιο από το πρώτο λεπτό συνεργασίας με τη εταιρεία. Τα χαρακτηριστικά της εκπαίδευσης αυτής είναι:
·         Αρχίζει άμεσα το πρώτο λεπτό
·         Είναι οργανωμένη σε θεωρητικό και πρακτικό μέρος.
·         Κατά την διάρκεια του πρακτικού μέρους ο συνεργάτης ήδη εργάζεται.
·         Η εκπαίδευση είναι δομημένη σε γενική και ειδική εκπαίδευση.
·         Η εκπαίδευση είναι τουλάχιστον 10 ώρες τον μήνα κάθε μήνα.
·         Υπάρχει εκπαίδευση και από την εταιρεία και από το δίκτυο.
·         Η εκπαίδευση γίνεται οργανωμένα από εξειδικευμένα στελέχη.

      Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ

Η αυτοαπασχόληση ως μέσον ανάπτυξης.
                                       Kariera.gr.  

Συνέντευξη του κ. Klas Eric Soderquist, αναπληρωτή καθηγητή Διοίκησης Καινοτομίας και Γνώσης στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΟΠΑ, υπεύθυνου Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και υπεύθυνου Κατεύθυνσης Επιχειρηματικότητας και Αναπτύξης Νεών Επιχειρήσεων, MBA International Program

-Πιστεύετε ότι οι σπουδές είναι απαραίτητες για έναν νέο που έχει αποφασίσει να ξεκινήσει τη δική του επιχείρηση;

Η καρδιά της επιχειρηματικότητας είναι η πρόβλεψη καταναλωτικών επιθυμιών και αναγκών, ιδιαίτερα αυτές που δεν έχουν ακόμα εκφραστεί, και στη συνέχεια η σύνδεσή τους με μια ουσιαστική γνώση για το τι μπορεί να γίνει για να ικανοποιηθούν. Ως εκ τούτου, όσο πιο μορφωμένος είναι κάποιος και όσο περισσότερο ανοιχτός σε νέες ιδέες που προέρχονται από την διασταύρωση διαφόρων γνωστικών τομέων, τόσο πιο αποτελεσματικός επιχειρηματίας θα γίνει. Επιπλέον, αν η τύχη ευνοεί τους προετοιμασμένους, και αν θεωρούμε ότι η τύχη, π.χ. να προτείνει την σωστή ιδέα τη σωστή στιγμή, είναι σημαντική για την επιχειρηματικότητα, τότε μπορούμε να προλειάνουμε το έδαφος για αυτή την τύχη με το να είμαστε σωστά εκπαιδευμένοι.

-Η νέα πραγματικότητα στην αγορά εργασίας, σε παγκόσμιο επίπεδο, στρέφει όλο και περισσότερους στην επιχειρηματικότητα. Είναι λύση ανάγκης ή επιλογή;

Η επιχειρηματικότητα δεν μπορεί να είναι αγγαρεία, ούτε πρέπει να έχει ως κύριο σκοπό τον πλουτισμό. Το κίνητρο που βρίσκεται πίσω από επιτυχημένους επιχειρηματίες είναι η δυνατότητα να κάνεις αυτό που αγαπάς πιο πολύ και να ζεις από αυτό. Η όπως είπε και ο Κομφούκιος "Διάλεξε ένα επάγγελμα που αγαπάς και δε θα χρειαστεί να δουλέψεις ούτε μια μέρα στη ζωή σου". Ως εκ τούτου, αν η επιχειρηματικότητα είναι τρόπος αυτοπραγμάτωσης, η νέα γενιά πρέπει να κατανοήσει και να μάθει για αυτή τη θετική πτυχή της αυτοαπασχόλησης για να μπορέσει, στη συνέχεια, να αλλάξει το κυρίαρχο εργασιακό της μοντέλο από την «προσφορά» θέσης εργασίας στη «δημιουργία επιχειρηματικής απασχόλησης».

-Το τελευταίο διάστημα ακούμε συνεχώς για τα startups. Είναι μόδα ή πράγματι είναι το νέο μοντέλο επιχειρηματικότητας, που μπορεί να μειώσει την ανεργία;

Πρέπει να εξετάσουμε το αν μιλάμε για
scalable startups, δηλαδή, νέες εταιρείες με δυνατότητα ραγδαίας ανάπτυξης σε διεθνές ή ακόμα παγκόσμιο επίπεδο ή απλά για μια προσπάθεια δημιουργίας μικρής επιχείρησης. Και τα δύο είναι σημαντικά, αλλά αυτό που λείπει στην Ελλάδα ως επί το πλείστον είναι το scalable startup που θα αξιοποιήσει νέες τεχνολογίες, νέες γνώσεις και επιχειρηματικά μοντέλα, και που θα ανθήσει μέσω ταλαντούχων νέων Ελλήνων και χάρη ενός ευνοϊκού για τη νέα επιχειρηματικότητα ελπίζουμε επί τέλους- θεσμικού περιβάλλοντος.

-Το τελευταίο διάστημα ακούμε συνεχώς για τα startups. Είναι μόδα ή πράγματι είναι το νέο μοντέλο επιχειρηματικότητας, που μπορεί να μειώσει την ανεργία;

Πρέπει να εξετάσουμε το αν μιλάμε για
scalable startups, δηλαδή, νέες εταιρείες με δυνατότητα ραγδαίας ανάπτυξης σε διεθνές ή ακόμα παγκόσμιο επίπεδο ή απλά για μια προσπάθεια δημιουργίας μικρής επιχείρησης. Και τα δύο είναι σημαντικά, αλλά αυτό που λείπει στην Ελλάδα ως επί το πλείστον είναι το scalable startup που θα αξιοποιήσει νέες τεχνολογίες, νέες γνώσεις και επιχειρηματικά μοντέλα, και που θα ανθήσει μέσω ταλαντούχων νέων Ελλήνων και χάρη ενός ευνοϊκού για τη νέα επιχειρηματικότητα ελπίζουμε επί τέλους- θεσμικού περιβάλλοντος.



Πηγή:portal Kariera.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου